Cross-Play Cover’s 2020

ROCZNIKI:

2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024

STYCZEŃ / LUTY
RECENZJE:
The Legend of Zelda: Ocarina of Time
Wild Arms XF
Wario Land 4
Grand Theft Auto: Vice City Stories
Batman: Arkham Origins
Luigi’s Mansion 3
Dragon Age: Inquisition
Ace Combat 7: Skies Unknown
Mutant Year Zero: Road to Eden
Life is Strange
PUBLICYSTYKA:
Medytacje nad Nier: Automata
Medytacje nad Persona 5
Xenogears — Revisited
Rozmowy dla dorosłych #1
Odczytywanie Xenogears
Medytacje nad Ori and The Blind Forest
Gry, na które czekamy w 2020 roku
Xenoblade Chronicles X — Revisited
O Wind Waker na poważnie
Nieco światła na Twilight Princess
MARZEC
RECENZJE:
Assassin’s Creed Origins
The Wolf Among Us
Dragon Ball Z: Kakarot
Metroid Prime
Dark Cloud
Evil Twin: Cyprien’s Chronicles
PUBLICYSTYKA:
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Wywiad z T-Rex Interactive
Früher war alles besser, czyli tekst w wersji mobilnej
The Legend of Heroes: Crossbell Arc
Atelier Iris: Eternal Mana
CrossMowy — Final Fantasy VII Remake [Demo]
Gry z grubym klimatem
Forum bez admina #1
Historia świata NieR
KWIECIEŃ
RECENZJE:
Life is Strange: Before the Storm
Watch Dogs
Game of Thrones: A Telltale Games Series
Call of Juarez: Gunslinger
Heart of Darkness
Celeste
Tales from the Borderlands
Project Zero
Resident Evil 3 (2020)
Growlanser
Doom 64
PUBLICYSTYKA:
Miłość do gier, nie do plastiku
Final Fantasy VII: Advent Children
O tym, że bojowaniem byt nasz podniebny – medytacje nad światem Warhammera
Next-genowe innowacje. Czyli o tym, co może nam dać dziewiąta generacja
MAJ
RECENZJE:
Final Fantasy VII Remake
Wreckfest
Vampire The Masquerade: Coteries of New York
Bugs Bunny: Lost in Time
Final Fantasy Tactics
Resident Evil 2 (2019)
The 3rd Birthday
PUBLICYSTYKA:
GoldenEye 007 — Ponad dwadzieścia lat minęło…
Nier: Automata — Przemyślenia
CZERWIEC / LIPIEC
RECENZJE:
Forza Horizon
Urban Reign
Space Jam
Wolfenstein: The New Order
Valkyrie Profile: Covenant of the Plume
Radiant Historia
PUBLICYSTYKA:
Opowieści z pogranicza
Z padem wśród zwierząt: CAT edition
4th Wall – łamanie czwartej ściany
Medytacje nad Metro: Last Light
Atelier Iris 2: The Azoth of Destiny
Taima Miko Yuugi
Witalizm w czasach dekadencji
Sequele wyklęte
Zmiany na rynku prasy
CrossMowy — O platformówkach 3D słów kilka
Ethan Carter w służbie dóbr kulturowych
Pięć gier zawierających podobizny obnażonych kobiecych piersi [18+]
SPIERPIEŃ/WRESIEŃ
RECENZJE:
Streets of Rage 4
Assassin’s Creed II
Red Dead Redemption 2
Vanquish
Star Wars: Racer
The Evil Within
Bravely Default
The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel III
The Sinking City
PUBLICYSTYKA:
Kompaktowy jrpg? Xenoblade Chronicles: Future Connected
Du ju spik Mozambik? Gry wideo a języki obce
Ninty Fresh – duchowy spadkobierca Official Nintendo Magazine
F-Zero X
Dracula Kid / 悪魔城すぺしゃる ぼくドラキュラくん (NES)
Japońszczyzna w zachodnim wydaniu na wybranych przykładach gier
Gamechangers
25 lat PlayStation
PAŹDZIERNIK
RECENZJE:
Tony Hawk’s Pro Skater 1+2
Yakuza Kiwami 
Layers of Fear
Death end re;Quest
Alien: Isolation
Lollipop Chainsaw
Resident Evil 0
PUBLICYSTYKA:
Wiktor Antonow — wizjoner, który tchnął życie w Half-Life i Dishonored
Najlepsze intra na PlayStation
In my restless dreams, I see that town…
Dead Space – Ishimura w pigułce
Strachy z gier
LISTOPAD/GRUDZIEŃ
RECENZJE:
Alan Wake
Project Zero: Maiden of Black Water
WRC 9
Mirror’s Edge
Transistor
Yoku’s Island Express
Conker: Live and Reloaded
Uncharted: The Lost Legacy
Tales of Xillia
Cyberpunk 2077
Oddworld: Stranger’s Wrath HD
Death Stranding
PUBLICYSTYKA:
Niezapomniana przygoda — kilka słów o Fragile Dreams
CrossMowy — Ewolucja straszenia w grach wideo
Kiedyś to pięknie bywało…
Maraton halloweenowy — podsumowanie
Prima materia
Skok w nową generację: Xbox Series X
PlayStation 2 kończy 20 lat!